Tennisschool Floow Academy

Floow Academy is de tennisschool die de tennistrainingen verzorgt op LTC ’t Loo in De Lier.

Bij onze tennisvereniging kunnen alle leden tennisles volgen. Dit kan jaarrond zowel overdag als in de avonduren. In de maanden oktober tot en met maart kunnen ook binnen in onze ballonhal tennislessen afgenomen worden. Voor ieder niveau zijn de tennislessen geschikt.

Wij gaan ervoor om iedereen meer plezier te laten beleven aan het tennisspel door persoonlijk te verbeteren. Dit doen we door enthousiaste trainers die oog hebben voor het individu. Hierbij kijken we niet alleen naar de tennistechniek maar ook tactisch en mentaal slimmer spelen brengt een hoger niveau.

Bij Floow Academy geloven we dat verbeteren en plezier elkaar versterken.
Dit zijn de uitgangspunten waar we iedere training mee de baan op gaan.

Wilt u meer weten over trainingen op LTC ’t Loo, bel of app naar Jurren van Vondelen, 06 48 00 32 05.

Inschrijven voor tennisles voor senioren, junioren, jeugd en introductieles: https://floowacademy.nl/inschrijven/