Hulp nodig voor onze Kantine Commissie

Gezocht: nieuwe barmedewerkers

Wij als bestuur van de kantine commissie zijn trots op al onze bar- en keukenmedewerkers. Deze enthousiaste club mensen zetten zich volledig in voor het professioneel serveren van een uitgebreid scala aan drankjes en hapjes.

Aangezien er wel eens een barmedewerker stopt in verband met te veel drukte met studie, stage of andere werkzaamheden doe ik bij deze een oproep voor nieuwe barmedewerkers.

In principe ben je eens per 3 weken aan de beurt op een avond van maandag t/m vrijdag. Of de zaterdag overdag. Na een inwerkmoment door Marcel Ham zal je al gauw eigen zijn met de werkzaamheden achter de bar en keuken.

Jaarlijks gaan we met deze club mensen een dag iets leuks doen. Voor je inspanningen ontvang je een vrijwilligersvergoeding. Dus naast gezellig werken achter de bar, kan je er ook een zakcentje aan over houden.

Tot de Kantine Commissie kunnen alle leden toetreden of kinderen van leden die minimaal de leeftijd van 18 hebben bereikt. Dus laat wat van je horen en spreek Marcel van den Enden of Marcel Ham hierover aan. We kunnen dan samen de mogelijkheden en tijden samen bespreken.

Verzoek tot zelf glazen naar bar brengen

Beste clubleden hier nog een verzoek van ons barpersoneel: neem altijd zoveel mogelijk jullie legen glazen mee terug naar de bar als je weer wat bestelt. Doe net alsof je thuis bent en houdt het ook op het park netjes!

Alvast bedankt namens het barpersoneel.