Nieuwsbrief Sibma Tennis januari 2018

Allereerst natuurlijk iedereen een heel mooi, sportief en gezond 2018 toegewenst. Wij hopen dat 2018 net zo’n mooi tennisjaar als 2017 gaat worden.

De winterlessen die in oktober zijn begonnen lopen goed op schema . Als het weer een beetje mee wil werken komen er vanaf eind januari wat uren vrij om buiten (competitie) trainingen te volgen. In de volgende nieuwsbrief kan ik wat meer melden over de dagen en tijden die vrij zijn gekomen.

In de ballonhal is er vanaf maandag 8 januari om 19:00 uur plek voor 2 personen. Het is in een groep van 4 personen en het niveau is 8/9.(info via michel@sibmatennis.nl of 0650240258)

De jeugdlessen lagen stil in de kerstvakantie, maar de kinderen konden wel vrijspelen op het lesuur. We zijn blij om te zien dat steeds meer kids hier ook gebruik van maken. Eén van onze doelen als tennisschool is dat de kinderen meer tennismomenten hebben naast de tennisles.

Een van die momenten was ook vrijdag 15 december bij de Westlandse tennisavond bij ons op het Loo. Een groot aantal kinderen van onze vereniging had zich daarvoor ingeschreven. We hopen dan ook bij de nieuwe Westlandse tennisavond op vrijdag 19 januari in Honserlersdijk  op een grote opkomst van onze jeugd(selectie)leden. Inschrijven via jc@loo.w032c1.whn.mooieserver.nl

Om weer topfit aan de competitie te beginnen starten we ook dit jaar in januari weer met bootcamp/crossfit voor zowel jeugd als senioren. De oefeningen zijn tennisgericht zodat je op de baan daar je voordeel mee kan doen. Inschrijven kan via www.wodap.nl/p/11257

De komende maanden staan er nog leuke dingen op de agenda voor de jeugd zoals bezoek ABN AMRO toernooi in Ahoy in februari en kamp in maart. De open dag voor nieuwe kids staat gepland op 21 maart, maar daarover meer in de volgende nieuws brief.

Helaas dit jaar geen nieuwjaarsreceptie om te proosten maar dat doen we op 12 januari op de vrijwilligers avond.